Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, June 24, 2011

T.I.A.D.A C.U.T.I



3 hari berkursus di Hotel Seafest. Jadi aku tinggalkan kerja kat murid soalan kertas 2 matematik yang mengandungi 20 soalan.


Pagi Jumaat yang indah dan permai...


niksensei : Ok, saya mahu kamu hantar kerja yang saya berikan pada hari Isnin nanti ye..
khairul : Uii na, teacher.. banyak itu..
niksensei : aikk, kan 3 hari saya tiada di sekolah... takkan tak boleh siapkan?
khairul : Susah teacher... uii.. TIADA CUTI KU ini..
niksensei : Sabtu Ahad kan memang cuti..
khairul : iyer.. tapi kami pun mahu rileks2 jugak.... (bg hint tak nak siapkan kerja rumah beliau)



first time aku dpat jawapan mengelak tak nak buat homework.. 'TIADA CUTI'... macam-macam ragam murid aku neh..





No comments: