Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, April 25, 2011

Kesah 1992


Tahun 1992


Masa tu berumur sekitar 8 thn dengan pendeknya.. berat pun mungkin 20kg. Ustazah sekolah agama aku yang garang pesan pada murid-muridnya supaya menghafal 99 nama Allah.. Asma Ul Husna.. disebabkan sangat panjang.. aku cuba jugak menghafal... tapi.. susah.. untuk aku yg berumur 8 tahun. sebab aku nak.. kalu betul-betul aku hafal biarla hafal secara lancar.. tidak sangkut-sangkut..


Hari ni ustazah nak dengar bacaan Asma Ul Husna..

Aku ingat.. tp tak lancar.. jadi aku mengaku aku tak hafal..

Penyudahnya... aku dibantai oleh ustazah yang garang dengan sebatang kayu yang besar.. Sakitnya, tuhan je yang tahu.


tapi aku tak nangis.. sebab aku tahu aku salah tak hafal asma ul husna masa tu... he he


Ustazah.. terima kasih.. sampai sekarang saya maseh engat nama2 indah Allah itu..





No comments: