Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, February 28, 2011

Muridku Yang Huru-Hara



gambar ini ketika murid aku jakun tengok latihan udara tentera darat..


sekolah aku memang strategik sebab dekat dengan stadium daerah...
(tempat tentera darat wat latihan udara)..



Aku ni bukan kategori CIKGU GARANG..
jadinya bila aku dalam kelas..
boleh tahan jgk karenah budak-budak ni..


tapi, bila cikgu lelaki dalam kelas.. tahu plak duduk diam..
ape lagi, aku pun cakap..

"Elok la kamu belajar ngn cikgu ni,, baik je perangai"


maka, dengan lajunya si Hakim (murid aku) jawab..
"ohhh... aku mau cikgu yang ajar lagi best"


aku tercengang.. aku tahu sape dia maksudkan..


si Hakim sambung lagi...
"bukan cikgu ini ooo... cikgu itu (jari menuding ke arah aku)"



konfiden giler tuding jari ke arah aku..
siap bagi penjelasan guru yang mana...
wat aku nak tergelak jer...



mana-mana je laa..








No comments: