Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, March 19, 2011

Bali Part 2 - Rojak

biasanya kalau jenjalan di sini mesti ada ukiran gergasi di Bali..



kebetulan pertengahan bulan December..
Penduduk Hindu di Bali merayakan Hari Galungan dan Kuningan







mesti ada kotak kuning ni bila ada perayaan kuningan di sini..














'macet'... sbb penganut Hindu sedang meraikan perayaan mereka..



tetiba lapar plak.. hehe
singgah makan kejap ye..
kt gerai tepi jalan jer.. tp mmg best..








sedap mkn panas2 ni..




inilah tourist guide kami,...




dan gambar kemuncak aku nk kongsikan..

jeng.. jeng.. jeng


..
..
..
..
..
..
..







sebab tu la susah nk cri makanan halal di sini.....
wajah org Bali ni macam Melayu jgk..
tapi sebenarnya mereka bukan muslim..


Alhamdulillah.. kami memang berpuas hati dengan balihalaltour ni..


terima kaseh kerana memudahkan perjalanan kami..





5 comments:

aleen aiden said...

omaigod!babi guling klo kat cni mc ayam golek la kot ye?euuww!hu3

NiK SeNsEI said...

iyer aleen... ini pemandangan biasa di Bali...

ghost writer said...

babi guling?yakkkk!

gimana tidak macet kalau jalannya aja sudah sempitan...

NiK SeNsEI said...

iyer.. nak buat macam mana.. dah makanan mereka..

Dark @ng3L said...

hamboi..besaqnya gambaq babi