Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, January 7, 2011

MY First Ringing...




bru je 2 hari jam berfungsi sbb Dia dah tlg belikan bateri tu..
pagi td dh memekak jam ni menjerit..

it's really nostalgic..
kali terakhir guna pun masa sekolah menengah di hostel dulu...
kunci jam pada pukul 4 pagi untuk hafal juz amma, as-sajdah dan lain2..
hafal ilmu fiqh, tauhid, tafsir n hadis...


tapi... itu dh jd sejarah pun..
belajar fiqh, tafsir, hadith dlm bahasa arab...
susah jgk nak phm... tapi berkat dididik oleh ustz n ustazah..
dapat la jugak 6A dr 7 subjek Agama.. sbb Tafsir quran dpt B..


dan favourite subjek aku adalah qawaid/nahu...
tu pun belajar qawaid dlm bhs arab...


thanks to Ayah yg menghantar aku ke sekolah seperti ini...


tp skrg mcm dh banyak terlupa....
sebab form 4 aku dah tukar ke SMK Puteri Wilayah
sbb nak amek science stream..


walau ape pun.. aku tetap bersyukur..




2 comments: