Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, January 14, 2011

bookmark = bookmate


mcm biasa.. masuk kelas.. amek attendance murid..

pastu ajar compound words plak...


niksensei : apa maksud bookstore?

murid : dengan penuh bersemangat (bookSTORY)

niksensei : muka aku dah cam excited.. engatkan memang dia tahu..
aku pun tunjuk 'bookmark' plak..

murid : dengan bersemangat membaca "bookMATE"

niksensei : adehhh... aku pn betulkan balik... dan tunjukkan bookmark aku kt student..

murid : (dengan penuh bersemangat) ... JADUAL teacher..

niksensei : aku geleng...

murid : penanda buku...

niksensei : that's right..


fuhhh.. lega.. ada juga yg paham signal aku..








4 comments:

xcyber said...

leh gila lama2 ade murid mcm tuh
btul2 nguji ksabaran

NiK SeNsEI said...

tau xpe... huhu... mmg kena banyak bersabar...

::nuRuLaDHar:: said...

kerja sebagai guru mmg byk cabaran... =)

ASaDa RyutaRo said...

hooo.. kena betul2 bagi penerangan baru leh faham kot. kalau tunjuk je, tak faham apa2 lagi..

selamat menjadi cikgu yang dedikasi ;)