Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, October 26, 2010

BELUM AKU KIRA LAGI...........


ini homestay kat Pulau Mabul..


teringat kesah salah sorg kawan di sini..


Lokasi: di salah satu pulau di Semporna..

Beliau telah berjumpa dengan anak pelauh dan...


kwn niksensei : berapa umur kau?
pelauh : nda ku tahu... BELUM AKU KIRA LAGI UMUR AKU ITU..


toink!!!!


belum kira lagi umurnYa..







Saturday, October 23, 2010

Sebelum dan Selepas...




nakal betul anak murid hamba ini..
habis kerusi diterajang oleh mereka..
mana la ta rosak kerusi meja sekolah..




Friday, October 22, 2010

Gedebushhh...




tiup-tiup sampai jumpa gula itu...


salah satu aktiviti untuk tahun 6 di sekolah aku..







Thursday, October 21, 2010

Bakar Ikan




ini aktiviti aku di Semporna
Mari Bakar Ikan....












3 anak dara...












ini plak putu...





wahhh.. sgt menarik..



ikan kobal-kobal @ cencaru



ini ikan bolong....








Friday, October 15, 2010

14.10.2010


Walaupun lambat sehari.. nak upload jugak gambar yg sedia ada neh..









masa ni dah lepas wat aktiviti thn 6..
muka minyak2...



n kek disponsor oleh si gadis baju putih.. kak Judith neh..



tq...


Selamat Hari Lahir untuk NikSensei...


hihihihi..



Monday, October 11, 2010

Hari Isnin & Biru




ini entry mengarot jer....


setiap ari isnin, cikgu2 ngn KTBM(kakitangan Bukan Mengajar)
kena pakai baju wane biru.. (baju khas sekolah)





aku cukup bosan pakai baju neh.. sampai akhirnya...
koyak kat lengan gara2 aku menggosok baju dalam keadaan mamai..
makin lusuh la ko wahai baju biru....








Sunday, October 10, 2010

10.10.10




Introducing My First Brooch...


diambil dari perca-perca kain cotton kt kedai ma...
sesaja mengisi masa lapang...






Saturday, October 9, 2010

Just A Compliment




ini lah tuahnya bila menjadi seorang pendidik...





















Friday, October 8, 2010

bermain Lagi



Aktiviti bermain telah berlangsung pada 6 Oktober 2010 hari rabu..
gambar ni di ambil kt fb member..
korang layan kan je la ye...
malas nk cite panjang2..



niksensei position wing defend..
dah lama badan tak bergerak..
jadi main pun ala santai.. ahahaha..



























Thursday, October 7, 2010

Sibuk Berangan




Sudah lama tidak mengaktifkan diri dalam menulis blog...
sibuk sangat berangan-angan dengan dunia sekolah...