Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, September 19, 2010

Kembali Bertugas..



da kt airport skrg...
bersama dgn my TONOBETA..
pukul 6 ptg bru sampai airport Tawau..


Pukul 7 malam baru sampai Semporna..



ok.. doakan saya selamat sampai Semporna..
Amin...





Thursday, September 16, 2010

A Day With My Lil Sis... Yayin



bersenang-lenang bersama sang adek...
















lepas ni dah kena balik semporna plak...


i'm gonna miss u babe!!!!











Wednesday, September 15, 2010

Gambar Aidilfitri 1431H & 2010M



saje nak highlight muka yayin sorang je...
















Tuesday, September 14, 2010

I-City World


lepas je berbuka pose di Plaza Alam Sentral, Shah Alam..
aku n qiqi singgah jap ke I-City..


jom layan gambar..
tp guna kamera hp je.. =(



excited n panas...


















mcm biasa... qiqi akan sudi menjadi model













V-Shape...
ni yg paling aku suka...








diapit oleh 2 ekor tupai...





butterfly garden..




ulat bulu....




spot light...




pokok oren...





















Monday, September 13, 2010

3 Gadis...




balik KL.. mesti la g dating kan..
ngan kengkawan dr Matrikulasi KMNS ngn UKM-Chemistry..
ihikss..


berbuka puasa pada 5 September 2010..





Sunday, September 12, 2010

Salam Lebaran...

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1431 Hijriah..


dah lama mendiamkan diri sejak balik ke KL...


nape aku dendiam je bila sampai KL..

ni haa...........

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-





sibuk sangat tolong ma di kedai mengambil upah jahit tepi...


mesin jahit tepi JUKI ini adalah
mesin jahit tepi favourite aku semasa di kedai ayah ma.. =)



nnt aku updet lagi ea..










Friday, September 3, 2010

Pulang Berhari Raya




Petang ni saya akan sampai KL..
Seronok nya..








Wednesday, September 1, 2010

Cikgu!! Ada Kentut.....




sedang menghitung hari...
Lagi 2 hari nak balik KL..
Panasnya cuaca di Semporna hari ini...







tahun enam ada exam....
mengantuk tahap cipan dok jaga exam neh...
nak baca novel pun tak mampu...
jadi layan la ngantoks..



tetiba ada satu suara terus menggegarkan cuping telinga aku...


Cikgu!! Ada Kentut.....



boleh tak... aku terus je segar-bugar lepas dengar satu suara tuh!!
huh.. spoil mood mengantuk aku neh....







diupdet pada...

5.30 p.m

di rumah Taman Miramas, Semporna..


ok.. aku nak siap-siap dah ni..



hari ni waktu iftar di Semporna pukul 6.14 p.m..


Selamat Berbuka Puasa!!!


Wassalam....