Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, September 1, 2010

Cikgu!! Ada Kentut.....




sedang menghitung hari...
Lagi 2 hari nak balik KL..
Panasnya cuaca di Semporna hari ini...







tahun enam ada exam....
mengantuk tahap cipan dok jaga exam neh...
nak baca novel pun tak mampu...
jadi layan la ngantoks..



tetiba ada satu suara terus menggegarkan cuping telinga aku...


Cikgu!! Ada Kentut.....



boleh tak... aku terus je segar-bugar lepas dengar satu suara tuh!!
huh.. spoil mood mengantuk aku neh....







diupdet pada...

5.30 p.m

di rumah Taman Miramas, Semporna..


ok.. aku nak siap-siap dah ni..



hari ni waktu iftar di Semporna pukul 6.14 p.m..


Selamat Berbuka Puasa!!!


Wassalam....




10 comments:

bieha-chan :) said...

sebab kentut cikgu terbangun ea.macam best je jadi cikgu haha :)

NiK SeNsEI said...

iyer..menarik jd cikgu ni.. tp kena banyak sabar...

Black_roses92 said...

hehe...kentut tak apa lagi. kalau terkucil ke..ter'bom' ke...hehe..maunye cikgu tuh pengsan.. ;D

NiK SeNsEI said...

betol tu.... kalu tahun satu mmg slalu cikgu2 terkena bom budak2..hahahaha

Anonymous said...

bucuk x kentut tu..?

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

hahaha~ terigt lak zaman2 tyme sekolah dulu. hgehe. tak sngka hanya perktaan kentut jak ckgu leh segar bugar~ hahahha~

NiK SeNsEI said...

encik anonymous : tak bau pun.. jauh laa...

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- : iyer... tak senonoh budak2 neh... ada ke ckp mcm tu..

ASaDa RyutaRo said...

dak2 tu exam ke tido?

hurmm.. konfius dgn kentut tu.. sipa yg kentut? dari ayat dak tu macam cikgu yg kentut.. err..

NiK SeNsEI said...
This comment has been removed by the author.
NiK SeNsEI said...

ASaDa RyutaRo : hihihi..budak yg kentut...

budak2 da siap exam.. derang tido.. kalu xderang bersembang je. =)