Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, August 4, 2010

First Time Saya di "Tagged" ...




terima kaseh pada padel kerana sudi memberi award pada blog saya neh..
dan ini kali pertama saya di 'tagged'..


Nyatakan 7 Perkara Tentang Diri Sendiri:



1. Saya suka 'Mr Nice Guy' shoot gambar sy banyak2...



2. Saya suka tidurrrrrr...



3. saya paling malas pakai make-up di muka..





4. saya tak suka pakai cermin mata walaupun saya ni rabun..





5. saya sangat sukaaaaaa pergi pulau..
aktiviti snorkel n scuba.... best2..




6. sangat suka travel a.k.a berjalan sana-sini....




7. saya paling suka makan 'somtam'...
originally made by local..
makan somtam neh kt teluk andong, narathiwat..






5 comments:

Tomato Gurl's Life said...

congrats dear :)

NiK SeNsEI said...

tq tomato gurls.. =)

M a W a D D a H said...

adah pakai spek gak tpi seriusly xsuka pakai spek..sama la kite..ngee

NiK SeNsEI said...

tu laa.. xbest kan pakai spek..

suhaisweet said...

Nice one, friend..visit my latest too..goin' to touch ur heart, hopefully ;D