Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, July 6, 2010

R.E.H.A.T

Semenjak dua menjak nie. Semporna asyik dilanda hujan sahaja. Tapi hari ni tak hujan plak. xsabar-sabar anak murid aku tuh nak g padang stadium nak main bola. haishh.. aku dah feeling2 nk PJ dalam kelas je. oleh kerana sikap xsabar nk g main di padang. maka, aku layankan aje la..



syok btol derang main bola..



pastu kelas aku direct sampai la ke rehat..
oleh kerana tahun 5 di tingkat dua.. nak kena menapak tangga..
maka aku malas nak menapak..
jadinya lepak la di kelas,...


sebab aku malas nak lepak kt bilik guru..
tempat aku bukan la dibawah kipas..
hanya mengharapkan angin sepoi-sepoi bahasa..
itupun kalu ada..
kalu xde.. kena tempias hujan plak..



sambil dengar lagu.,.. (budak2 ni bising btul time rehat)
sambil2 wat RPH utk besok..
sambil2 tengok gelagat budak perempuan main kejar-kejar dalam kelas..
sungguh menghiburkan dan melawakkan..

















tapi ketika aku tahun 5 dulu...
aku da xminat main kejar-kejar...
aku cenderung main lompat getah..


main kejar-kejar ni kegemaran masa aku tahun 1...
dah la pakai pinafore...
silap-silap jatuh tergolekk...
haaa... sila tutup mata ye!!!!



gambar ini tiada kaitan..
cuma lokasi di dalam kelas...




sekian
-terima kasih-





2 comments:

ajjah said...

nikkkkkkkkk....! besar pahala ko jadi cikgu.. :)

NiK SeNsEI said...

tq ajjahhh..