Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, June 12, 2010

Berkumpul...



sekarang lepak di kampung.. sekali-sekala berkumpul memang menghiburkan hati.. dok bersama anak-anak sepupu.. bila sorang dah mula nak wat homework.. ada la plak yg sorang lg nk join sama wat homework..


pastu aku plak dok surfing.. sambil layan lagu nie plak..


Gita Gutawa ft.Maia – Malu Tapi Mau


Kau yang di sana, siapa dirinya

Buatku terpana

Kesan pertama sungguh mempesona

Ingin mengenalnya


Di kepalaku ada suka yang menggila

Sudikah kamu mengenalku, mendekati aku


Aku mau tapi malu

Ku suka matamu, hidungmu, wajahmu

Dan aku mau untuk jadi milikku


Aku mau tapi malu

Ku suka gayamu, tingkahmu, senyummu

Tapi ku malu tuk katakan padanya


Aku yang selalu punya sejuta cara, cara tuk merayu

Tapi yang terjadi aku seperti ini

Ku bingung sendiri


Di kepalaku ada suka yang menggila

Sudikah kamu mengenalku, mendekati aku


Aku suka. Aku mau. Tapi sungguh aku malu


Aku diam

Aku bingung

aku harus bagaimana

Oh Tuhanku tolong aku

Mengapa ku jadi bodoh

Ku tak tau kenapa

Ku tiba-tiba jadi malu

Ku tak tau tak tau ku tak tau tak tau uuuu







No comments: