Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, March 27, 2010

Kita Mahu Tak?

ari ni ada kelas tambahan kat sekolah.. dtg mengajar sambil menghiburkan diri.. pastu sebelum balik, kak zura nak singgah beli kelapa kt kedai belakang sekolah tu.. aku pun join sama teman je la.. leh sembang-sembang dgn kak zura sambil tauke kedai parut kelapa..

Setelah tauke kedai siap membungkus kelapa yang telah diparut... serta-merta dia pandang aku..

"kita mahu tak?"


aku sengeh-sengeh sambil menggeleng..

"saya xmasak la, sbb tu xnak beli"


tauke kedai plak...wat muka pelik..

"ooohh..tidak masak"


pakcik neh.. aku tahu la sebelum ni aku slalu beli kelapa kat kedai pakcik.. kadang-kadang menyelinap kuar ikut pintu kantin sekolah sbb nak beli kelapa. tapi sebenarnya pakcik tak tahu... dalam 10 kali aku membeli kelapa, kebarangkalian 4 biji kelapa tu akan menjadi kenangan sahaja dalam peti ais.. muahahaha... selalu terlupa..



No comments: