Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, February 25, 2010

'TEMBUN'


KESAH 1

Nak jupe GB sebab nak mintak cuti.. tapi GB bz.. so aku pun nak kuar dari bilik dia. dengan sungguh ayu aku melangkah.. tetiba.. handbag aku yang besar neh membalun barang dalam bilik GB. Alamak..

Ada barang jatuh... aduh.. malunya aku.. asal la aku neh tak berhati-hati.. aku pun kemaskan barang tu balik n keluar sambil sengeh tersipu-sipu.. MALU beb..


KESAH 2

dah setel beli hadiah utk member kawen.. aku pun balik rumah dan bergegas nak buang sampah. oleh kerana, semut api dah menggigit tangan aku neh.. aku jadi kelam-kabut n cecepat kuar rumah bersama sampah tuh..

da setel sume, aku pun nak masuk rumah.. tapi..

rumah terkunci plak.. mmg xleh masuk rumah da nie.. tak pasal-pasal aku bergerak ke rumah azie.. menelepon beliau utk menumpang buat sementara waktu.. cari housemate.. semua g TAWAU.. malam nnt la bru aku leh balik rumah.. ANGANKU MUSNAH utk berehat dan bersantai di rumah petang nie..

tapi tak pe... aku melepak bersama azie.. sambil sembang-sembang dan =bergosip... MUAHAHAHAHAH.. sungguh tak sedar masa berlalu dengan cepat.. dan hasilnya aku dijemput oleh si Linda utk pulang ke rumah sewa kami....









2 comments:

h-huda said...

kontrol anggun agak2 la nik.seb baik gb ko tak letak pasu kristal dalam bilik dia.haha.

NiK SeNsEI said...

hahahaha... aku mmg jenis clumsy.. jalan terhuyung-hayang..