Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, February 9, 2010

No Subject

Teringat kesah semalam di bilik guru.. Kak Zah ni aku anggap macam mak aku sebab umur dia pun mcm tua sikit dr ma kot... Beliau sangat suka bercerita. ari ni plak topik kami pasal nama. Aku cakap


"saya tak suka nama panjang-panjang.. cukup la sekadar 1 nama sahaja"


"Kak Zah pun sama...."


"tapi..nama Isabella kan Kak Zah.. ada maksud ke?"


"oh.. Isabella tu ada kisahnya..."


"eh.. ada kesahnya Kak Zah"


Maka, beliau pun bercerita kesah Isabella merupakan anak kepada Ketua Paderi di salah sebuah gereja di Cordova, Sepanyol.......... sekarang aku dah berjaya download cerita Isabella kt internet.. n aku nk try pahamkan kesah ini...


=)






No comments: