Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, March 7, 2010

KE PULAU MABUL LAGI.....

Ini la entry yang aku nak updet tu.. aku ke Pulau Mabul lagi untuk kali keempat.. 1st time masa tahun 2008. Kali kedua masa Labour Day 2009.. join teteh n da gang... Kali Ketiga pulak amek lesen dive bersama Liza masa dec 2009.



dan kali ke-4 pergi ke Mabul masa cuti raya cina membawa member dari KK. Jom layan Gambar-gambar comelll.. ahaks....




Ini gambar dari kamera liza.. memang banyak penyu di Pulau Mabul. kira bernasib baik jigak dapat tengok penyu ni.. perghh.. memang cantek. saje aku letak gambar permulaan si Pakcik Turtle..


menunggu bot utk ke pulau..



ready to see the ocean view...








kima..




keindahan coral..




banyaknya ikan..






setiap tempat mempunyai bentuk coral yang berbeza..



ada kima kt situ... suka usik kima..




tolongggg... beratnya nak naek bot balik..




balik ke arung hayat. tempat kami tido..
aku terjun snorkel balik sebab nak tengok
ikan pari wane biru kat bawah homestay kami
malangnya lupa nk upload gambar kt blog neh.. len kali je la..




mencari di mana sang pari biru..






lobster dengan harga RM15..



lobster yang direbus..




si zaid yang suka main ikan.. tu ikan YU..


makan time.. pergh lapar.. lepas ni nak balik Semporna dah..




No comments: