Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, February 5, 2010

I'm Addicted To You....

Tajuk memang tiada kaitan dengan entry nie.. Muahahaha.. ini adalah antara pemandangan di Bukit Tinggi yang canteks dan sejuk.. kebanyakan bumbung=-bumbung rumah di sini mempunyai bentuk melengkung macam tanduk kerbau tu.. jom tengok gambar..


penah berenti di Kelok 44.. tapi ni pun aku tak engat snap dr mana..






walaupun di tanah tinggi, masih banyak sawah padi..
tp gambar sawah ni xde dalam kamera aku...








susah nak jumpa pemandangan cenggini di Malaysia...
membajak dengan bantuan kerbau...




cantek..



kabus/kabut(versi Indonesia)








sempat singgah ke Taman MArga Satwa Budaya Kinantan..
macam zoo laa..




bergambar di hadapan rumah muzium Minang



apekah motif aku sengetkan kepala tu?




bersama-sama dengan gadis minang..




kami menyewa kereta ini untuk jenjalan di Bukit Tinggi..





No comments: