Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, February 8, 2010

4 Musketeers..

Macam biasa...Pagi Isnin akan ada Perhimpunan Sekolah.. 6 tahun aku sekolah rendah.. Pergi assembly.. 5 tahun sekolah menengah pun kena pergi perhimpunan.. Satu mende yg paling aku xsuka dalam idup aku.. Sekarang neh.. aku plak yg kena dok depan masa perhimpunan..


Kak Judith n Azie g naik check budak yg escape (ponteng perhimpunan).. Amek kau.. ada la dalam 6-7 orang.. ada plak terselit 4 orang anak murid aku... hampas tol. elok je jadi MODEL TAK HENSEM depan perhimpunan..


Dari jauh aku dah bercekak pinggang... 'kurang asam punya budak'... buat malu aku.. dari jauh plak kak ain dah gelak kikikikkkk kikkkikikk..

"kelas si nik lg.. tahun lepas pun dia dapat budak2 nakal"

aku ni dr wat aksi2 geram..jd nak gelak plak... ape2 je la.. siapla budak berempat neh.. akan aku basuh cukup2.. hahaahhaa...





No comments: