Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, January 31, 2010

Weekend Yang Happening..

Walaupun ada je keje nak buat.. tapi nak gak memenuhi aktiviti di hujung minggu..dah le ari Sabtu berkampung di sekolah buat Modul.. aduhai..setiap sabtu setiap minggu aku berada di sekolah.. Aku, teteh n Linda melepakkan diri di base lagi.. di rumah cik rosmina..


Selepas lepak-lepak di rumah Rosmina... Bodyguard Rosmina bawa kami ke jeti base.. di mana dalam perjalanan ke sana berlaku satu kesah..aku nak cite gak.. ada 3 bot di sebelah kiri kami.. tetiba si teteh menjerit..

"ee..ada kete kebal la.."

Aku pun menjengah tengok..


"wey..itu bot la.. muahahaha.. gelak guling2"







Penghujung tahun 2008..aku penah menyertai lawatan murid tahun 6 ke sini.. kat kawasan ni la kot aku ada nampak badan buaya.. besar beb.. melihat bersama-sama budak tahun 6..

wokey.. nak wat minit PIBG plak.. malasnya nak taip neh..

No comments: