Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, January 5, 2010

Melancong ke Padang Bola



sekali lagi aku dan liza telah membuat plan melancong dan destinasi yg kami pilih ialah Padang... Pergi selama 7 hari dari mula nek flite airasia pada dr malaysia dan tiba di Lapangan ANtarabangsa di Padang yang bumbungnya cam Minang Kabau tuh pada 16 Dec 2010 dan kami pulang pada pukul 8.30a.m (9.30a.m waktu Malaysia) pada 22 dec 2010..

Padang pernah mengalami kejadian gempa bumi yang dahsyat pada 30 September 2009.. Banyak jugak kesan dan jejak yang ditinggalkan akibat gemba bumi yang pernah berlaku di Padang.. nanti la aku upload ekk.. belum ada kesempatan sebab awal tahun ni sangat bz dengan hal-hal sekolah.. hehe...


dan memang kami hanya pergi berdua sahaja.. hari Rabu dan Khamis kami gamble berdua sahaja keliling ke ................. nanti akan diceritakan sedikit demi sedikit bila ada masa.. dan hari Jumaat, abang angkat kami datang.. tak nak sebut namanya.. kami panggil abang je, abang ni la yan bawa kami jenjalan di Bukit Tinggi dan Padang serta tidak ketinggalan Pulau Sikuai yang sangat cantiks..


.................................


nak cerita tapi aku maseh belum dpt gambar jenjalan dari kamera Liza n abang.... maseh lagi salinan gambar di tangan makcek liza tuh... ceh.. membuatkan aku lambat leh updet kesah jenjalan aku...







1 comment:

pieyaris said...

saya berminat nak ke padang...disana tidur di hotel mana??