Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, January 28, 2010

Masam Macam Cuka

dulu ma penah cerita.. masa ma mengandungkan aku.. dia xpenah senyum dengan orang.. ermm.. patot la aku jd macam nie.. susah nak senyum.. asyik masam je..

ahhh..gasak la pe org nak kata..

ckp pasal ma.. buat aku rindu plak kt ma n ayah..


teringat masa tahun 1993.. aku darjah 3 masa tu..


kat sekolah belajar tajuk bahagi.. tapi satu ape pasal bahagi aku xpaham.. balik rumah terus menangis-nangis mengadu kat ayah.. cakap ngn ayah xreti nak wat bahagi.. camner nak wat keje rumah..


Ayah pun ajar aku satu persatu cara nak buat bahagi... sambil tersedu-sedu belajar dengan ayah.. dengan penuh sabar ayah mengajar sampai la aku paham..

oh.. macam ni rupanya...

... =)


ok... abes cerita merapu-rapu..







No comments: