Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, January 29, 2010

is smiling when look at HIM &.......

Cerita Pertama

Sekarang ni pergi sekolah tumpang kak Zura.. dari rumah akan tumpang cik dida sampai ke rumah kak zura.. then sambil tunggu kak zura leh la main2 dengan baby gal dia.. Nadhirah.. selalu mengharapkan agar baby Nadhirah bangun awal... leh la dukung-dukung dia.. acah-acah kan dia.. sungguh menghiburkan jiwa.. bila tengok Nadhirah.. rasa macam masalah dunia terus hilang seketika seperti la ketika aku snorkel di laut.. muahahaha..


Cerita Kedua

Sangat la ada kena mengena dengan cik teteh.. sbb sabtu lepas aku mengikuti beliau ke rumah Ustaz Harun.. happy tol tengok gelagat anak-anak ustaz harun yang berbagai peel.. ada yang bising.. ada yang senyap.. tapi amat menyenangkan..

dah lama aku tak dengar si Mustaqim bercerita.. selama ni jupe kt umah je... mustaqim bukan student sekolah aku.. boleh tak dia bising bila aku sesat nk ke rumah ustaz harun neh..

"eee..teacher nik ni.. macam la tak pernah datang rumah kita.."


sesuka dia je membebel.. lepas tu bila bercakap memang takkan berhenti. macam keretapi berjalan.. siap bercerita sambil tepuk-tepuk badan aku tuh.. wat aku ni macam kengkawan dia la plak.. tapi aku suka dengar dia bercakap.. sbb sangat lawak.. muahhahah..


then, masa kak arini solat, aku la plak jaga baby Hatim yang berat tu.. comey la Hatim nie.. Suka tengok baby Hatim senyum nampak gusi.. betul-betul menenangkan jiwa..


ok..aku nak masuk kelas la.. bye..




No comments: