Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, January 21, 2010

Gua Ngalau Indah, Bukit Tinggi- Padang

saya dan liza....



Haa..ini kali kedua aku masuk gua selepas Gua Niah, Miri Sarawak.. Jom masuk gua..kita tengok pe yang ada..


unik tol stalagtit neh...






crystal stalagmite



ada titisan air di atas stalagmit tuhh..



ni plak stalagmit dan stalagtit bercantum..



kena nek tangga neh..



cahaya yang dilihat dari dalam gua..



hati2... licin tu...



amazing...



stalagmit bentuk loceng...



tak silap aku dalam gua ni ada satu batu namanya 'Crying Mother Stone' ... gambar tu ada dalam kamera liza la plak.. Lebey kurang satu 2 jam gak la kami exploring dan bergambar di gua neh.. da la kena bayar 50 000 kt guard dia.. padahal Gua Niah yang luas tu bayar xsampai RM40...








No comments: