Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, December 3, 2009

Wawa Yang Sleepy

Kali ni nak bercerita pasal adek aku yg seorang neh.. dia jenis yg mudah mengantuk.. tp aku pun sama gak.. muahahaha.. Alkisah bermula..


Masa beliau form 3...Bila dia tulun ma ayah di kedai... dia mesti bawak buku n stadi di atas mesin jahit tepi (kalu xde customer la..).. dan setengah jam berlalu.. aku tengok si wawa dah tido.. Hampeh tol.. xleh dok dendiam.. lelap saje minah nie..


Bila exam PMR...

wawa ckp ngn ma..

"ma, se tertido masa subjek............. paper tu waktu petang.. se ngantuk.. tetiba Pengawas yg gerak se suruh bangun"
(se = saya)


ma punya terkejut sambil gelak-gelak.. nampak gaya tak dapat straight A la si wawa neh.. jwb exam pun tertido..kuang kuang kuang...


dan... hari ini wawa kol ma.. tahun ni dia amek SPM.. 11 subjek..

"ma.. se mengantuk jawab exam td.. se mengantuk sampai tersengguk-sengguk."


lor... adek aku ni wat lg perangai lama dia.. terus aku minta ngn ma nak cakap ngn dia..


nik: wa, ko tido ea..
wa: mana ada, se tak tido la..
nik: ko ni, biar betol.. eeeee..
wa: ala, se tersengguk-sengguk je... bukan se tertido.. tp masa PMR dulu mmg se tertido..


errmm.. adek aku yg sorang neh..




yayin n wawa masa di Gunung Tangkuban Perahu, Bandung..
panas air nih.. sbb ada kandungan sulfur yg tinggi...
siap leh rebus telur lagi kat dalam air neh...







No comments: