Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, November 20, 2009

Semporna @ Bukit Tengkorak & Pakalangan

Ini adalah kali pertama kawan aku. liza (dia cikgu di Sipitang) dtg ke Semporna.. maka, destinasi pertama aku bawa dia ke bukit Tengkorak. bagi dia tengok Semporna dari atas bukit.. Pergi bersama Cik Shaba n Fauzi ke Bukit Tengkorak. Ptg Jumaat ni xramai pulak org dtg mendaki..


ni belum mendaki lagi.. baru permulaan..



nek sikit je.. benti amek gambar jap..



da sampai atas pun..


ni kali kedua aku ke Bukit Tengkorak.. Kali pertama 20 minit nek ke atas sana dengan berhenti-henti.. kali kedua plak 15 minit dengan berhenti-henti jugak.. maseh kurang stamina lg neh..



Pemandangan dr atas bukit Tengkorak..
Pulau Bum-bum ke tu?



Belakang tu rumput2 yang cantek...
suka tengok rumput tu meliuk-lentok dibuai angin..




ni masih di atas Bukit Tengkorak..
bergambar dulu sebelum turun..


cakkk..



Lepas tu.. bergerak ke Pakalangan pulakk..



ni la jeti Pakalngan



Pemandangan di Pakalngan..



hehe...


SILA2 layankan gambar...










paling tak tahan gambar neh..
tengah mengumpat... muahahaha..


nak letak gambar berempat tp malas r.. dah ada dalam blog shaba..







No comments: