Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, November 1, 2009

Bentang, Lipat dan Tenyeh...

Maseh lagi berkaitan dengan Kem Serumpun Semporna... Selepas Majlis Penutupan, kami semua berpatah balik ke kem untuk membuka dan membentangkan khemah yang sedia banyaknya itu...


Bentang Khemah..
khemah dijemur.. ni nak lipat pulak..



haaa.. ni bekas khemah budak lelaki..
abes mati rumput dan yang pelik sampai hitam legam plak tu..



ni bekas tapak khemah budak perempuan..
cantik je,.. ada gak la rumput yang idup..
tak la sehitam khemah budak lelaki...



mari melipat khemah.. huhu




cepat2.. banyak lagi kena lipat neh..


bila kamera di tangan sendiri...
aku take a break with zaid kejap..



lepas tu bersantai dengan c mirah...



JU da pening nak susun balik kelengkapan khemah..
gara2 anak murid aku kumpulkan semua selonggokk...




banyak giler hasil sampah.. macam2 harta karun berjaya dikutip..



2 cewek bertungkus-lumus melipat khemah dan..
menenyehkan khemah ke dalam beg..



tara.. ni la hasilnya.. beg khemah xleh ditutup plak..



iklan.... berenti rehat sekejap..



da nak abes lipat... akhirnya..


hampir pukul 6 lebey.. baru setel semua,.. sampai rumah dah nak dekat pukul 7.. adeh.. letih bangat ni.. esok mahu sekolah.. bila lah aku boleh rehatan...






No comments: