Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, October 28, 2009

the things happen on wednesday..

Sangat la tidak bijak dalam pengurusan diri.. hari ni tersalah tengok jadual.. tertengok jadual hari khamis.. sah-sah la aku salah masuk kelas.. yang bagusnya aku tak tengok pun jadual dalam kelas tu.. tp dgn konfiden mengajar dengan sukaaaaanye di kelas tersebut..

Adeh.. letih.. tetiba je..

" Teacher, kenapa tak masuk kelas kami?"

"teacher, salah masuk kelas... nape tak cari teacher td?"

itu la namanya manusia yang sentiasa melakukan kesilapan..




Sesaja nak letak gambar ni..



dan.. pada malamnya keluar membeli ikan.. stok lauk dlm fridge da abes... ada ikan kembung, ikan tulai, udang, ikan kayu, ikan kerisi dan yang seada dengannya.. akhirnya hanya membeli ikan tulai jer...


membeli ikan di belakang hotel seafest, Semporna..
sory.,. gambar blur tp nak letak gak..



lepas tu... berehat dan menikmati food di Mabul Cafe...



makan kon lo mee di mabul cafe.. tak sedap..
tapi hampir 2/3 abes sbb tak mau membazirkan duit..





2 comments:

mremzack said...

sebaik tak sedap kan... kalau sedap dua pinggan kot

NiK SeNsEI said...

itu bukan i sampai 2 pinggan.. rasa nya mremzack yg boleh sampai 2 pinggan..