Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, October 22, 2009

Setengah Jam Vs Satu Jam


Pukul 8.00-9.00 aku diobserve oleh GB a.k.a 'BAPAK' aku la kannn di kelas 4 JUJUR.. macam biasa.. buat2 la macam sesi praktikum dulu. Ada set induksi... aktiviti... set penutup.. ala T/L macam biasa la kann..

Ape yg aku paham.. BAPAK nk obeserve aku setengah jam jer.. alih-alih obeserve aku satu jam. dah la worksheet aku tu soalan memang senang gilerr.. sebab ni budak pemulihan. aku ni hentam jer.. guna ilmu apa yg ada.. aku masih ingat lg kata2 lecturer aku di maktab bila ada sesi perbincangan mengenai T/L kami ni...

"PUAN, kalu budak lemah nak buat macam mana?"

"ooohh.. tak payah kamu risau.. yang teruk2 dihantar kepada cikgu pemulihan"


memang aku blur la.. tetiba kena ajar budak2 yang buat penambahan pun tak reti.. nak susun ikut PLACE VALUE pun tak betul.. ok.. amek pendekatan macam ajar TAHAP 1.. DIGIT VALUE pun amek yang 3 digit yang sesuai utk tahun 2. aku ajar je la macam biasa.. tp memang soalan senang.. n ada yang boleh siap cepat.. cuma yang lemah lambattt sikittttt..


aleh2.. derang(murid2) dah siap.. masa belum sampai sejamm..


"aik.. apehal bapak ni xkuar lagi..."


laa.. apebende lagi aku nak buat..

terus la aku buat sesi discussion.. mintak bebudak tunjuk STANDARD WRITTEN METHOD kat depann.. hahahaha.. pelik aku.. berebut2 nak buat.. pandai ekk berlakon depan BAPAK.. hahahaha.. korang memang bestt...

Alhamdullilah.. T/L aku berjalan lancar seadanya approach STUDENT-CENTRED..

Alih2 masa nak balik..


"NIK, CIKGU SYARIFAH.. BAPAK observe SETENGAH JAM SAJA......."



APEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh


sangat tidak adillllllllllllll





No comments: