Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, October 17, 2009

Open House...

kena pergi open house di 4 buah rumah.. 2 buah rumah sebab derang wat kenduri nak g buat haji dan dua buah rumah terbuka di taman sempol dan taman nilam.. aku join family abang tiri bersama dengan c fauzi (cbuk je)...


Rumah yang pertama pegi rumah kuning betul-betul kat simpang jalan di Tampi-tampi.. rumah kedua, aku tak tahu la kat mana.. tp jauh masuk ke dalam.. g rumah kak moon.. cikgu yang dah bersara tahun lepas.. yang best.. dia maseh lg engat aku.. he3


masa ni dah pegi 2 buah rumah..



ni dalam kete D-max abg tiri aku bersama
dengan anaknya c mirah... dua2 kiut kannn.. ahaks..



Abang tiri ngn kak ilut ajak lagi g beraya rumah yang ke-5 malam ni.. tp aku tak sanggup.. dah penuh kantung aku ni...walaupun hanya datang bertandang dan makan.. tapi keletihan tetap gak terasa...









No comments: