Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, October 30, 2009

Khemah ku Roboh...

Menjadi guru pengiring untuk Kem Serumpun pada 29 Oktober sehingga 1 November 2009. di sekolah teteh. Kena tidur dalam khemah yer... Aku tidur di khemah bersama mimi n Vina (minah dusun kuala penyu).. Khemah kami adalah kedua hujungggggg dan berjiran dengan khemah cikgu sekolah cina..


Khemah- Day 1
muka gembira pada hari pertama..
sangat muhibah ye.. mimi n vina sk simunul n aku dr skul lain




ini kawasan khemah perempuan pada waktu malam..
LELAKI TIDAK DIBENARKAN MELALUI KAWASAN INI...



dan, pada keesokan hari.. aku n mimi kena pergi menyertai rombongan ke tawau bersama 150 murid. manakala 150 murid lagi tinggal di sekolah teteh menjalankan aktiviti permainan rakyat..


Hasilnya bila aku pulang ke Semporna pukul 6 ptg... si vina bgtahu kami berdua bahawa khemah kami roboh gara-gara tiangnya bengkok.. oh tidakk.. sangat la banyak barang kami dalam khemah tu.. jenuh la si vina ni mengangkot barang2 kami..


Khemah - Day 2
ada sedikit perbezaan ye.. khemah ni sepenuhnya warna kuning..


dan maklumat dr informer aku, shabarina,.... rupanya ini khemah kem komandan kami.. la.. patot la khemah ni kebal.. hujan pun tak masuk air.. hahah.. terima kaseh..








1 comment:

S*ReeNa said...

PADA malamnya...ade bunyi yg sgt memberangsangkan dari salah 1 khemah guru kat hujung2 dekat dgn khemah korg yg mbuatkan semua guru2 lelaki ketawa xhenti2..ms 2 i tgh mkn kt khemah diorg..tetiba...krhhhh...krhhhh..krhhh...HAHAHAHAHA.....kuar mcm2 cite lwk dari diorg selepas tuh,hehe...