Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, October 24, 2009

Jd MC la pulak...

Penyelaras SBT sekolah aku sibuk nak cari MC untuk HARI ANUGERAH SBT.. dia minta tolong ngn aku.. aku cam malas gak. tp caranya macam susah je nak minta tulun ngn cekgu len...maka aku pun terima tawaran beliau.. aku pun tak biasa jd MC.. tapi kalu aku tak cuba.. sampai bila aku takkan reti..

Tapi, aku perasan gak.. skool aku ni ramai cikgu.. dalam 80 lebih.. sepanjang setahun lebih aku di sini, ada cikgu yang tak penah jd MC. itu yang aku wat observation la kan..

Macam lawak gak jd MC awal pagi ni.. tapi ok la. cuma aku ni jenis tak peka sangat..

dann..

balik dr sekolah.. trus bergerak ke Tawau bersama azreen, otty, teteh dengan abelnya itu..


weekend aku sentiasa penoh dgn aktiviti.. membuatkan aku rasa cepatnye masa berlalu.. bagusla macam tu.. cepat sikit nak balik ke kampung.. kekadang rasa stress gak dok kat sini... walaupun ada kawan2 yang baik dan memahami..tp sampai bila kita akan merantau saja kann..




No comments: