Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, September 25, 2009

Dating with Leenz....

Teringat nk jupe member ms sama2 study kt UKM dulu. Ramai yg keje kt KLCC, tp setakat ni baru jupe 3 orang. dan hari ni aku nk hang out dengan leenz plak. coursemate aku ms di ukm.. Rupanya leenz transfer ke Miri, Sarawak sbb dia nk post chemist next week.. nsib baik aku sempat jejak kasihan ngn minah ni..

Mula-mula kami g lunch kt Chilis.. first time mkn kt sini. yg heran.. tak leh booking nk makan kt sini. kena beratur plak tu.. tp aku pelik ramai org sanggup beratur nk makan kt chilis.. aku pun try la ngn si leenz..





ice lemon tea & lemonade..



sedap nie.. tp xtau pe namanya... tak ingat



ini yg aku makan.. tp xabes la...
yang kt tengah tu bukan aiskrim..
tp mayonis..



ni side dishes..



dilampirkan bersama roti.. (macam capati plak)



alamak.. gambar terbalik..



Da kenyang... layan movie plak.. The Ugly Truth.. lawak giler cite ni. tp banyak double meaning.. org lain da gelak2.. aku gaks yg lampi..





bestnyer dating...








No comments: