Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, September 22, 2009

Aktiviti di Rumah

Bila beraya di KL memang cmni.. tak gi mana-mana pun.. tp bila di Kelate n Thailand.. semestinya hari raya ketiga masih lagi sesi ziarah-menziarahi.. ada je nk g umah sedara-mara.. Lepas tu akan ada sesi mengKOMEN occay... antaranya..

"ermm.. kakaknye jadi adik... kakak yg paling RENDAH.."

aku pun telan air liur jer... malas nk layan dah. perkara biasa yg aku jupe bila melawat umah sesape pun..

ape yg aku buat raya ketiga ni... jeng-jeng..


AKTIVITI PERTAMA: main game.. RANCH RUSH
(da berpuluh kali main tp xjemu gaks..)



AKTIVITI KEDUA: Belajar Menjahit..




ni namanya jahit leher.. tp dr mula2 belajar smpi sekarang..
jahitan masih tak kemas



hasilnya, jahitan leher yg berkedut-kedut.. hahahaha


dan ma akan cakap.. "TERUKNYA BUDAK NI MENJAHIT.. SENGET-BENGET"


dan aku pulak.. sengih jer.. ala, baju aku la.. bukan nk jahit baju org kannn..

No comments: