Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, August 14, 2009

Spender Koyak

Lagi cite di Bangunan Kimia..


Semua sedang sibuk menyiapkan tutorial. maklum ler..ayik wat ala-ala last minute kann.. tu yang kelam-kabut. aku pun sama tengah menyiapkan mana-mana soalan yang aku tak tahu. besanyer aku meniru je la.

Ramai gak student lain lepak kat bangunan kimia ni. sebab ada macam tempat untuk berdiskusi.. sangat sesuai untuk student berkumpul.

Masa ni yang aku ingat ada farah diba n ecah. tengah ralit ngan nak siapkan tutorial tu.. tetiba.. si ecah berbisik dengan aku..

"eeeee.. nik aku nampak spender pink, koyak plak tu" (ecah)

"ish, ko ni. tak senonoh. ade ke mende tu yang ko tengok" (nik sensei)

"aku tertengok la..bukan aku nak tengok pun" (ecah)

yang aku ni plak konon-konon malas nak tengok la. ala geli-geli.
tapi...aku tengok gak..

"wey, ha ah la ecah... eee..koyak" (nik sensei)

last-last si diba pun tengok sekali..

kami bertiga gelak.. kui..kui..kui..

haa.. moral: pilih la pakaian yang sesuai agar tidak kantoiiii..

No comments: