Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, August 24, 2009

Sarawak - Day 3 - Kuching


Dalam gambar tu, tempat yang bertanda merah tu adalah Semporna, haa.. paling jauh sekali di Sabah. Sebab tu la masa berbuka, di Semporna la yang mendahului. macam tak sangka, dari hujung Sabah dah sampai ke hujung Sarawak iaitu Kuching.. weeeee jauhnya berjalan neh.

Hari yang ke-3 bermalam di Kuching.. layan gambar je la ea..


Di kedai Dayang Salhah, tempat derang buat kek


warna-warni


wah, banyaknye yang tersusun


pilih-pilih..


sempat gak rasa, masa ni dah berbuka pun


ni Kampung Budaya Sarawak..



sayang, tak sempat sampai n tengok orang menari..
terlambat ckit.. yang sempat hanya lah bergambar


liza bersama ukiran muka orang


nape ada tugu manusia original plak ni?


Selamat Datang Ke Sarawak


Tengkorak..

betul-betul eksotik



bergambar bersama pakcik Lidah.. di Galeri kedai kraftangan


cantik kan ukiran neh...


tempat wajib untuk berposing.. ahaks..


bersama liza... jalan berdua sahaja.. sorang lg tukang bawak


hati yang puasss..




2 comments: