Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, August 8, 2009

Bukan Saya yang Buat

Friday, 07.08.09

Nik, apehal nama ko besar sangat kat bahagian jamuan tu??
ntah le. aku pun heran nape nama aku ditulis besar. layan kan ajer.

Saturday, 08.08.09

Sebaik sahaja sampai di sekolah berjumpa kak Lijah. Awal-awal lagi dah sengih nampak aku sebab dia nak aku ganti kelas sbt dia isnin nie. Ni plak sesi gossiping ant. mereka berdua. ish, baru jumpa dah gosip sakan.


Berbalik AJK RIMUP tu kan. ada cikgu-cikgi sekolah aku ingat aku yang tulis ajk rimup tersebut. apa kes?? sebab nama aku ditulis dengan besarrr sekaliiii dalam manila kad hijau tersebut.

Bukan saya yang tulis AJK RIMUP. tak de maknaa saya nak menfemeskan diri sendiri..

Aktiviti adalah pertandingan fesyen dan pertandingan nyanyian. Ada sorang murid sekolah aku nyanyi lagu MATAHARI.. sedapnyer dia nyanyi..aku memang terpegun betul dengan nyanyian beliau. dah la lagu matahari tu best.

Jom layan gambo..

Peserta pertandingan fesyen dari SJK Nyuk Hwa


Peserta Pertandingan Fesyen dari SK Pekan..
amboi posing..


opss.. saya bersama 2 orang cikgu praktikum yang cute-miut..









No comments: