Klik Nih...

Followers

Nuff

Tuesday, July 7, 2009

Trolling

Ikut mereka pergi memancing.. ini adalah kali pertama join memancing di laut. Dulu penah sekali memancing di tepi sawah guna umpan cacing..

tapi semestinya bukan aku yang pasang umpan kerana..

aku kesian plak tengok cacing. maka yang menolong aku adalah si Liza dengan muka yang tidak puas hati memasang umpan untuk aku.. cess.. tak ikhlas.

hanya 4 orang termasuk saya. boatman dan 3 orang dari tempat keje yang sama.. Jom layannn

Memancing di Tanjong Kapor
Pulau ape tah... saya tak tahu

ini ikan putih.. berjaya dipancing oleh en fauzi
tapi malangnya masa menarik pancing..
ikan putih melanting ke muka aku.. hampehh


indahnya ciptaan tuhan
diambil dari bot


syok.. tapi makin legam le aku ni..
first time solat di atas bot..


pulau apekah itu??



tenangnya air lauttt..



berjaya hilangkan stress..





kawasan sana hujann..
tapi kami semua kena hujan


Kesiannn.. dapat 2 ekor ja ikan..
katanya ikan malu dengan aku..
betol ea???



nasib baek saya tidak mabuk



pakcik boat yang suka bercerita..
aku malas nak layan..
aku dok jauh.. tak dengar



Aksi pertama sebelum memulakan pembalingan joran ke laut..


Kesian kat sorang member ni.. kewang dia hilang dikaut ikan tenggiri..
seronok.. macam nak join lagi.. tapi tengok la camner plak ea..



No comments: