Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, July 8, 2009

Kasut Tumit Tinggi



Ramai nyer kengkawan membelek kasut dan sandal tumit tinggi. aku pun teringin sebab macam cantik jer.. dok membelek. komen dari kak zura..


"eh nik, ko boleh pakai ke.. ko tu stok ganaz.. stok nek bukit la.. ape la.."

aku tersengihhh..

memang aku tak reti pakai punnn..

ada sepasang sandal tumit tinggi aku beli.. ada kat rumah di KL.. beli saja.. tapi aku tak pakai. Tak berani beb.. aku taku aku tergeliat..

dari dulu lagi.. walaupun hanya tumit tinggi seinci.. aku dah sedikit tersadung. nasib bek tak jatuh depan budak-budak.

dan kekadang aku pakai gak sepasang kasut yang 'lady' sikit. tp ape jadi. aku yang tak selesa. Setakat ni baru 2 kali pakai kt sekolah. Hajat nak pakai masa g dinner. tapi tak berani. karang depan sume cikgu-cikgi aku tergeliat... Ya AMPUNNNN. baek tak melawa dari dapat malu..