Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, June 11, 2009

See The Leg

Kembali ke Tahun 2002..


aku mempunyai perangai yang pelik jugak semasa aku di matrikulasi. Aku suka membasuh baju seawal 4 pagi. Sanggup aku ni bangun awal pagi semata-mata nak membasuh baju yang aku simpan selama seminggu.


dah memang menjadi kebiasaan, aku akan bangun awal sekitar 4 pagi dan terus pergi membasuh guna berus yerk. aku tak nak mengganggu kawan-kawan lain yang sedang tidur. jadi aku berhajat nak basuh baju di bahagian wing B.. di mana wing B memang tak ada penghuni di 6 bilik yang ada kat situ. aku ni memang kuat memberus.. so aku menjauhkan diri.. Berani plak aku nie..


Tengah syok memberus.. ada suara

"basuh baju ke dik?"


Terkejut aku... aku bermonolog (dalam hati)

"sebelum ape-ape aku jawab, bek aku tengok kaki tu dulu. cecah tanah ke tidak mana tahu.. kot-kot hantu"

Aku dah serammmmm..
Alhamdulillah.. kaki dia memang cecah tanah. baru aku berani menjawab.

"ha ah.. saya basuh baju kak"

Leganya hati sebab.. yang tegur aku tu rupanya makcik guard. Buat aku takut jer.. Semenjak kisah itu berlaku, aku dah kurangkan sikit aktiviti membasuh di awal pagi. tapi kekadang aku buat gak. aku ni memang tak serik..



1 comment:

riqzmie said...

hi,can we exchange our banner,if u dont have banner i still canpost yur link,please let me know after it done,thank