Klik Nih...

Followers

Nuff

Thursday, June 4, 2009

AKU SEBUAH BUKU

Sedang aku membelek koleksi buku adik aku. Aku terbaca satu karangan beliau. Masa tu dia baru tahun 3. Mari kita baca..


AKU SEBUAH BUKU


Aku ialah sebuah buku. Namaku buku Bahasa Malaysia Tahun Tiga. Aku dibuat dan dicetak di kilang. Aku dibuat daripada kertas.


Aku dibawa ke sebuah gedung buku di Kuala Lumpur. Aku dipasarkan di sebuah kedai buku di Titiwangsa. Aku digunakan dengan baik. Aku digunakan sebagai bahan bacaan.


Telah setahun aku berkhidmat kepada tuanku. Tuan aku membeli buku yang baru namun aku telah digunakan oleh adiknya.



Sesuka je aku publish karangan dia nie.. simple je kann..



2 comments:

Anonymous said...

babi sial!!!aku ingat karangan yang mantap telah adik kau tulis !!!
tgk2 karangan budak tadika lar siut!!!

NiK SeNsEI said...

rileks ar...