Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, May 25, 2009

Tahniah Kak Yam


Tahniah buat Kak Yam. Akhirnya, berjaya jugak akak bertukar sekolah di Selangor. Semoga Kak Yam teruskan perjuangan sebagai seorang guru. Nik tumpang gembira buat akak dan family akak. Semoga berbahagia dan teruskan usaha anda.. dan lepas ni.. tak de la kakak yang akan melayan nik kat sekolah.. Tahniah kak..


dan untuk yang seorang lagi.. Ustaz hafiz. dapat jugak tukar ke Perak. lepas ni tak de la orang yang akan belikan saya nasi lemak tiap-tiap pagi ni. kalu tak.. ada la yang tukang mengusik nik ni.. tak ada la orang yang tolong habaq mai tiket flight murah.. hilang 2 orang yang menjadi tempat saya mengadu..


Tahniah untuk kedua mereka..


dan saya, masih di sini. akan tiba juga masa saya berpindah ke sana. tapi saya tak tahu lagi bila..

Alhamdulillah, dua orang kawan saya dah dapat bertukar. Tahun ni, dah 3 orang dari sekolah kami dapat tukar ke tempat kampung masing-masing setelah berkhidmat 5-6 tahun. lama beb..


tetiba ada plak hadiah atas meja aku. dari Nurul Afikah plak..




Selamat hari guru teacher Nik. Terima kasih atas usaha teacher
mengajar.
Akhir kata "Selamat Hari Guru teacher Nik"



Jom kita tengok pe isinya.. jeng, jeng, jeng...


No comments: