Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, May 22, 2009

The Cards


Ada lagi final kad dari anak murid aku..

Daripada Dylela Anewar (4 Jujur)
Guru yang disayangi dan dihormati
Selamat Hari Guru
Guruku yang mengajar aku di sekolah
Memberi aku pelajaran yang berfaeda
Supaya aku menjadi manusia yang berguna.
Guruku juga mengajar sku dengan sepeniuh kasih
sayang.
Terima kasih cikgu yang telah banyak
mengajarku

Daripada Sazwan.. (4 Pintar)




Assalamuataikum..

Guru budi mu kami
ingaf (ingat) sampai bila?
lasa (jasa) mu ku kanang (kenang)
sampai akhir tak
mungkin berjaya alam (dalam)
tahun apa itu erti
ilmu yang kami pelajari
muga sekarang ucapan
Selamat Hari Guru
buat cigle(cikgu) yang
ku hormasi(hormati) Nik


Semalam, ada lagi kad yang mendatang dari murid-murid aku ni. ada jugak yang kirim melalui kawan. tak berani nak bagi pada aku sendiri. yang paling tidak kusangka, yang teruk kena marah ngan aku. yang tu la yang nak bagi kad pada aku. derang wat keje subjerk sivik.. cikgu sivik derang yang soh buat kad untuk hari guru.. lawak.. macam-macam jenis..


saje nak di abadikan dalam blog nie. mana la tahu.. kot-kot kad mereka ni tercicir ke di tengah jalan kannn.. at least aku leh gak recall balik bila tengok blog sendiri..




Dari Siti Khadijah (4 Jujur)








Kepada tice nik
Assalamualaikum...
tice ku yang cantik dan yang manis
kabar kamu sehat juga ka


Pantun
Bunga telur jadi
hiasan pengantin baru
kita raikan bahasa
dan budaya jadi warisan
daulatkan selalu
jangan abaikan


p/s: aku tak paham pe tujuan pantunnya itu...


dari no name...






siap letak sticker gajah dan panda tu.. mari kita dengarkan kata hikmah beliau..




saya sayang gulu (guru) yang saya suka ini ialah guru: Nik
Saya suka mata pehalagaran (pelajaran) bahasa mathematies..

Adeh!!!! tiap-tiap hari aku tulis mathematics kat tengah whiteboard. nak jugak letak bahasa mathematics...


Dari Siti Nor Asikin, 4 Pintar




Kata-kata beliau...siap ada fraction lagi tu beb...




Saya sayang Cikgu Nik
saya suka maperalagaran (matapelajaran) bahasa mathematies
kerana mebuat saya berlajah..


terima kasih

Siti Nor asikin sayang cikgu Nik



Bahasa mathematies lagi.. eja matapelajaran salah..
yang tak tahan tu.. gambar ular... ape motif???



Dari Nor Syafikah (4 Pintar)




ini plak.. aku tak paham apa yang ditulis oleh syafikah ni..



assalamualaikum...
cikgu saya ingin mengucap terima kasih kepada guru
kenapa saya tidak percaya ke pada guru semoga panjang umur
dari syafikah


Dari Nor Fazira (4 Jujur)




yang ini lagi la merepek.. pantun kott..



Guru saya yang kalau memetik guru keranji
Selamat hari guru saya die (sayang dia) teacher saya
Buat guru yang kuhormati
Nama guru saya... Nik





Sepatutnya.. Selamat Hari Guru.


ape-ape aje la..

Dari Siti Hurjana, (4 Jujur)






haa.. ini lagi best..bercampur aduk.. untuk kekasih, ibu, ayah dan guru. 3 in one.. hahahaha..
siap memuji diri sendiri sopan santun tu..



Selamat hari guru dan kekasi (kekasih) sayang kepada ibu dan Ayah
saya juga sopan santun dan saya juga sukah membaca buku budak yang bayk (banyak)


Dari darwisa.. (4 Jujur)





Untuk cikgu yang ku kasihi. Semoga berbahagia selalu.
ucapkan ribuan terima kasih, di atas usaha dan dorongan yang
Cikgu berikan pada kami selama kami menantuk lima (menuntut ilmu).
penyorbanan (pengorbanan) dan jasa yang cikgu berikan takkan Pernah kulupakan


Dari Nur Aisyah Hidayah (4 Jujur)





Saya amat berterima kasih kepada cikgu yang telah mengajar saya. saya dengan penuh kasih, sayang saya sayang akan guru saya. Terima kasih guru yang telah banyak mengajarku. semoga panjang umur. Guru yang dihormati; Nik


Dari Albab, (4 Jujur)




Assalamualaikum tice Nik tice, saya ucapkan selamat hari guru dan semoga panjang umur dan terimah kasih telah mengajar saya. tapi saya suka pelajaran yang diberikan oleh tice maafkan saya kalau saya bersala

daripada Albab terima kasih








Dari Shah Nizam, 4 Jujur.





Saya ucapkan selamat hari guru kepada teacher nik. saya amat mengkagumi sikap teacher nik yang tegas, rajin dan berani. pelajaran teacher nik sungguh bagus dalam memberi pengetahuan yang luas sekali. terima kasih teacher nik kerana mengajar



Sekian dan ucapan terima kasih buat semua murid tahun 4 Jujur dan 4 Pintar...









5 comments:

S*ReeNa said...

heheheh....lawakla ayat bebudak 2....but nice..they really appreciate you!

NiK SeNsEI said...
This comment has been removed by the author.
NiK SeNsEI said...

thanks my dear reena..

AziS said...

lucu lak ayat bebudak ni. sek rendh rajin bagi hadiah kt cikgu2. siap ckp kat parents cikgu suh bagi hadiah & kad.

NiK SeNsEI said...

itu la.. rasa terharu sangattt..