Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, May 9, 2009

memory



Teringat ketika awal tahun 2007. aku ni masih dok keje kerani lagi. bulan mac 2007, aku dapat panggilan untuk menjadi seorang guru di sekolah Islam Adni, Taman Sri Ukay.


Aku sempat berkhidmat di sini selama 3 bulan jer. Ajar subjek matematik tahun 1 dan 2. subjek sains tahun 3. ketika ini, pengalaman aku masih kosong dalam bidang pendidikan. tapi aku enjoy kerja di sini walaupun tersangat la banyak keje. sesi persekolahan dari 8 pagi hingga 4.30 pagi.


Setiap hari rabu aku bersama mayna dan ada lagi 2 guru yang lain akan mengiringi murid perempuan tahap 1 ke Kelab Ukay Perdana. Di kelab ni, pelajar belajar berenang. comel betul aku tengok. tergedik-gedik dengan swimming suit derang yang comel n ala-ala muslimah itu..



Alhamdulillah, walaupun aku hanya sempat di sana selama 3 bulan. tapi banyak sangat ilmu dan pengalaman yang aku timba di sini. Thanks..






No comments: