Klik Nih...

Followers

Nuff

Saturday, May 30, 2009

Dah sampai Kl



Rutin aku macam biasa bila di kl. aku akan tolong mak aku di kedai. bukan jahit baju. tapi jahit tepi baju. aku masih belum dikira pandai menjahit baju sendiri lagi. setakat ni, bila aku menjahit mesti ada part yang tak kena. kain aku pendek la, tangan pendek la.. mende cenggini kena kerap buat baru lah mahir untuk jahit baju. atau pun aku sendiri yang tidak mempunyai bakat kot.


ok. ada customer datang.. chow dulu beb..



2 comments:

AJ Style's said...

cayalah..bagus la cikgu nik..mcm ni la anak dan calon menantu yang baik..tahniah2!!

NiK SeNsEI said...

Ariep: hehehehehe.. i memang baik. thank you..