Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, May 18, 2009

Berkarat...



Hari ni Peperiksaan Semester Pertama telah pun bermula di sekolah aku dari 18 Mei 2009 sehingga 22 Mei 2009. paper pertama ialah Pendidikan Islam. Jadi aku enjadi invigilator untuk kelas aku sendiri,6 bersih.


Berlaku sedikit masalah apabila kertas ujian tidak terang dan murid tidak dapat membaca bacaan quran tersebut. so, aku pun menulis lah di whiteboard. boleh tahan la tulisan aku tu. tapi cam tak cantik jer... tapi memang dah lama aku tak menulis bahasa arab.


Tetiba, ustaz azmi dan ustaz hafiz meronda sekitar kelas tahun 6. Mereka ingin menulis surah al-fajr yang tidak terang itu. tapi, bila derang tengok aku dah tulis. seronok depa. ngengada tul. menyesal aku tulis..



No comments: