Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, April 8, 2009

Solat Itu Tiang Agama

Selepas tasmik bacaan murid tahun 5. aku pun nak blah.tapi ada murid tahun 3 datang surau nak solat. ok fine..

aku pun perati la depa solat. erm. bagusnya.


tapi.. bila ada tang menjeling-jeling tu aku dah pelik. bab menjeling ni ok lagi.


ada plak nak masuk tahiyat akhir. mereka terus bagi salam. aik.. cepatnya baca tahiyat. tengok-tengok depa ni baru sambung bacaan. bacaan ape pun aku tak tahu. next.

opss...tak habis lagi derang solat ni. siap mereka menyambung kepada rakaat seterusnya. adeh. ape mende depa solat ni. tak ape la. asalkan mereka ada usaha nak menjalankan rukun islam yang kedua itu. Alhamdulillah.

No comments: