Klik Nih...

Followers

Nuff

Monday, April 6, 2009

Malam itu...



erm...besok da nak gi sekolah plak. nak tido. tapi ada bahan yang tak siap lagi. kena turun bawah. tulis la pe yang patot. memang betol alat bantu mengajar memang banyak membantu guru dalam sesi P&P. dengan aku ni ada kelas banyak masa. nak mengadap karenah 40 kepala. erm, memang la.. letih gak. kadang-kadang masa rehat murid, aku lepak je di kelas derang. tumpang sekejap..


bukan ape.. nak ke bilik guru dah satu hal. then nak pergi next class plak. so baik aku dok diam-diam dalam kelas sesape. then bila da bell ring. aku blah la. tapi ada satu hal lain plakkk...
sibuk plak budak-budak ni datang nak borak ngan aku. aku ni nak rehat jap. layan kan ajer.. dan satu kisah bermula..
teacher kenal abang aku, Kamarul kelas 6
Jujur.
kenal. kenapa?
teacher selalu cop buku abang aku
kan
ha ah. memang pun. ada kan teacher cop 'incomplete'
ada..
kamu tahu apa maksud itu?
ndak tahu...
maksudnya (kerja rumah tak siap)
haaaa..(sambil nganga mulut).


aku dah agak. mesti derang ni paham. erm. tak pe la. tapi kekadang aku enjoy layan karenah budak-budak ni. ilang tensen aku. padahal dah teruk kena bambu ngan aku. tapi bila keesokan nya. elok je mukanya. tak rasa macam benci kat aku punn... sebab tu la aku suka bebudak cni. cuma ada satu je yang membuatkan aku sedikit bengang.. budak-budak ni MALAS....




No comments: