Klik Nih...

Followers

Nuff

Friday, March 27, 2009

Aku SORONDER teacher


Macam biasa. bila ajar math ni. kena la kaitkan dengan mende yang konkrit. tapi selalunya saya guna student je sbg bahan konkrit. senang tunjuk depan mata depa. Nak explain mengenai equivalent fraction. Jadi, aku pun panggil dua orang budak lelaki ke hadapan. nak terangkan maksud equivalent tersebut. dan... mereka berdua ingatkan aku nak tanya soalan atau nak denda. (ada anak murid aku kena denda angkat tangan)...

katanya..

AKU SORONDER TEACHER



Aku dah agak da pe maksud dia...tapi aku saja je tanya balik...



APE DIA SORONDER TU?




my student says



AKU MENGAKU KALAH TEACHER





Masa tu, memang aku bantai gelak la.





ITU BUKAN SORONDER, ITU SURRENDER!!!!!






Toi..toi.. budak tu sengih kerang busuk je.






No comments: