Klik Nih...

Followers

Nuff

Wednesday, February 25, 2009

USTAZAH vs TEACHER

Ada meeting GURU KELAS hari ni.. maknanya.. P&P masa tu tak dapat dijalanlan. da banyak anak muridku ketinggalan ni. tiba-tiba Kak YAm datang..

nik, akak nak mintak tolong. nik gantikan ustaz Wan Zaki yer. Ustaz dapat KDP. ni tasmik budak-budak.

boleh jer.. selagi diri ini masih terdaya. lagipun Kak Yam bukan orang lain. dia banyak bantu saya semasa saya di awal posting di sekolah ini. Jasamu diKenang beb..

tepat jam 12.20...

bergerak ke surau sekolah..

KAK YAM: nama yang disebut ini dengan Ustazah Nik .... (sambil tersenyum dia memandang aku)


Saya pun terseyum jugak..

Saya kena tasmik budak-budak baca Iqra'.

ok, teacher (oppss..) Ustazah nak kamu baca dulu sementara tunggu giliran kawan kamu baca..


Tersilap.. sebab selama ini Pengganti Nama Saya.. Teacher atau Cikgu.. tapi kali ni da tukar title plak.. Jadinya.. tiap-tiap Selasa.. I akan pulang lewat sejam sebab terlibat dgn tasmik..

p/s: bila terfikir balik. patut jugak tasmik budak-budak.. sebab saya ni kadangkala malas nak baca quran. kalau my mom tahu.. teruk saya kena marah..








No comments: