Klik Nih...

Followers

Nuff

Sunday, February 22, 2009

Hari Perbarisan Vs SBT

Sepatutnya hari ni.. nak ikut & tengok budak-budak pergi kawad..

TAPI....

TAPI....

hari ni ada SBT (SKim Baucer Tuisyen). Adess... saya tak boleh pergi. sedihnya.. tapi di awal pagi ni saya sempat menyiapkan pakaian budak-budak. tema biru beb.. pinjam sat baju pbsm wat sebagai kostum. tapi design simple ajer.. saya ni tak kreatif.

itu je yang mampu saya tolong.. kesian kat ustaz Wan Zaki.. kena bawa budak-budak tu sorang-sorang. harap-harap mereka berjaya.. MENANG..

tengah sibuk-sibuk ahli kawad berbaris.. cikgu yang menyebokkan diri snap gambar.. sempat gak la bergambar dengan puteri (pembawa sepanduk sekolah) dan kapten kawad. macam boyfriend I la plak.. kapten ni da sama tinggi dgn saya.. I ni spesis terbantut ckit.. jadi ngan anak murid pun nampak sama ajer...nasib bek tak kena buli...

12 pm....

Masa Berlalu..

Hujan pun dh reda. (apa jadi la dengan budak-budak tu berkawad dalam hujan)..

tetiba...

teacher, kalah la... ada sekolah lain jahat.. mengejek kami..


huh.. KALAH.. erm tak pe la.. padahal dalam hati mendongkol. susah payah aku stay back buat hiasan perbarisan dgn Kak Aidah. sampai aku jadi bahan bualan sbb tak masuk kelas kerana sibuk uruskan hal perbarisan..

Padahal..aku ni lewat sekejap jer... siap masuk kelas & bagi lembaran kerja lagi.. tapi aku terpaksa makan sekejap di kantin.. sbb aku tak sempat mkn bcoz hari tu teramat pack masa aku.. nnt sakit perut plak..


BARU SEKALI AKU MEMBUAT KESILAPAN.. TAPI SUDAH ADA ORANG MEMBAWA MULUT.. biasa la kan.. yang salah sahaja nampak di mata mereka.. yang baik tak dinilainya.


p/s: aku tahu sape pembawa berita itu.. hanya dia sahaja yang tahu aku ni terlibat dalam perbarisan.. tak ku heboh dan canang pada guru-guru yg lain mengenai penglibatan aku tu.. skrg sudah tahu tembelangnya.. actually ramai sudah ingatkan aku supaya hati-hati dgn dis lady.. ramai sudah terkena.. AKHIRNYA AKU PUN TERKENA JUGAK...




No comments: